كامپيوتر و موبايل
.:: Your Adversing Here ::.
 

دانلود نسخه نهایی فایرفاکس Firefox 6.0.2 Final

نسخه نهایی مرورگر محبوب فایرفاکس 6 نیز منتشر شد و هم اکنون می توانید آنرا با لینک مستقیم همراه با لینک جداگانه برای نسخه فارسی دانلود نمایید.

نسخه ششم امکانات جدیدی برای مدیریت دستورات با نوشتن کلمه Permission در نوار آدرس مرورگر در اختیار شما قرار می دهد.این قابلیت به شما امکان تنظیم دستورات در رابطه ی کوکی ها ، رمزهای عبور ، پنجره های تبلیغاتی ، حافظه ی آفلاین و محل وبسایتی که اخیرا از آن بازدید کرده اید را داده که این قابلیت به شما امکان دسترسی سریع به سایت های ایمن بدون باز کردن صفحه دیگر را می دهد.

نسخه ششم همچنین از HTML5 و CSS3 پشتیبانی کرده و قدرت حافظه آن افزایش یافته است که به شما اجازه می دهد تا به صورت دستی مقدار حافظه ی مورد تقاضا را کنترل کنید. مانند دو نسخه ی اخیر ، کارآیی این مرورگر افزایش یافته است همینطور یک چرکنویس در نرم افزار تعبیه شده که امکان تست زنده کدهای جاوا اسکریپت را به شما می دهد (دسترسی به آن از طریق منوی فرعی یا فشار کلیدهای Shift+F4 ممکن است)

دانلود در ادامه مطلب

.: ادامه مطلب :.

42 عدد ویکتور بسیار جالب

42 عدد ویکتور بسیار جالب

download

 

بازم بذارم؟

  • نوشته : mehdi
  • تاریخ: پنج شنبه 19 آبان 1390برچسب:42 عدد ويكتور بسيار جالب,
  • صفحه قبل 1 صفحه بعد


    cm3

    mehdi

    cm3

    http://cm3.loxblog.com

    كامپيوتر و موبايل

    دانلود نسخه نهایی فایرفاکس Firefox 6.0.2 Final

    كامپيوتر و موبايل

    به وبلاگ من خوش آمدید. اين وبلاگ براي استفاده بينندگان درباره ي كامپيوتر و موبايل كه شامل نرم افزار هاي كارآمد بازي و آهنگ و... است، ساخته شده است اميدوارم از وبلاگم لذت ببريد. همه چيز درباره ي كامپيوتر و موبايل

    كامپيوتر و موبايل